rosiile 2013

[11:04:27 PM] Mincu Mirela Nicoleta: Adi, iata ce am eu prin gradina si sus am scris cate ceva pentru cei care doresc sa afle cum sa faca cu rosiile.
[11:04:37 PM] Pop Adrian : ok
[11:04:43 PM] Mincu Mirela Nicoleta: http://mirela06.sunphoto.ro/rosiile_2013
[11:05:22 PM] Mincu Mirela Nicoleta: Nu am putut scrie mai mult dar ajunge pentru ceilalti.Pentru noi...sunt de gasit oricand ca sa informez mai detailat Tomatele prezentate in acest album sun , unele , noutati si puse ca sa se adapteze si sa pot vedea cum se comporta, productie si rezistenta.
cateva nu s-au adaptat si-mi pare rau ca desi am incercat sa le ajut nu s-a putut face nimic semn ca au fost nemultumite de clima sau zona.
Sper ca cele ramase sa ma multumesasca atat prin gust cat si ca productie.
Rosiile pe langa faptul ca sunt foarte hranitoare ele sunt si un bun ,,medicament'' pentru inima, pentru o purgatie buna , ingrasamant exceptional( frunzele lor se ,,macereaza '' foarte repede si imbunatateste solul oligoelemente)si pentru cosmetica( din sucul lor se fac creme care curata si reintinereste tenul , exceptionale fiind pentru cel cu mult sebum-ten gras)
Ca si Cultura...:
- semintele se pun fie in jardiniere fie in pahare de unica folosinta, cate 1 maxim 2. si asta incepand de la mijlocul lui ianuarie , ca sa fie mari pina in sfarsitul lui aprilie cand se vor scoate , sub protectie, la aclimatizat, afara.
Cine are rabdare si curaj poate face din toamna insamantari la locul definitiv cu seminte care vor rasari singure din luna mai dar sa aibe rezerva si in casa in caz ca nu iese ceva.
In general rosiile ies fara probleme mai bin eafara decat protejate caci vor fi rezistente si mult mai viguroase.
La locul definitiv se fac biloan e in care se vor pune la distanta de 50 cm rosiile scoase din paharute.
Biloanele se pregatesc in prealabil udandu-le ca plantele sa nu se streseza mai rau dupa ce vor fi mutate.