Ascultati! Este infiorator!" Punctul de vedere al unui austriac despre ce se intampla cu padurile Romaniei:




---------- Forwarded message ---------
---------- Forwarded message --------- N.A.:

Despre toate acestea eu am scris în cele 4 volume: „Distrugerea și cucerirea României fără război”, în care am arătat cele șase lovituri date Statului Român, descriind fiecare lovitură, concret, începând cu lovitura politică din decembrie 1989, apoi continuând cu celelalte (agricultura, finanțele – băncile -, economia, starea socială, moralitatea, învățământul, justiția, armata, poliția, religia etc etc). Începuturile au fost inițiate de cei doi jidani: Marcel-Ilici-Ion Iliescu (corcitură între jidan și țigan, nume adevărat Ivanovici) și Petre Roman (jidan, nume adevărat Neuerland – cel care a spus că industria noastră este formată din fiare vechi). Acești trădători de țară, criminali notorii ai națiunii române, astăzi sunt chemați de tmbeleviziunile române (patronii acestora fiind câteva familii de jidani – care stăpânesc și cele mai mari ziare românești și străine) și ne dau sfaturi despre ce trebuie să facem în continuare.