http://directproprietar.ro/Vntorul-d...xtrateretrilor

Vânătorul de OZN-uri şi atacul "extratereştrilor"

Ozenist de mic copil. Vrea ca fenomenul pe care îl studiază să fie tratat serios, pe baze ştiinţifice. Să nu-l ia lumea la mişto.

Mulţi spun că e dus cu capu’! Că n-are toate ţiglele pe casă. Are, însă, un discurs coerent şi interesant. Când nu e sigur, îţi transmite mesajul cu "poate" sau "probabil".

Lângă casă are parcate două maşini cu multe antene. Cum intri, zici că eşti la un centru de calcul. Două calculatoare, două laptopuri, patru monitoare, un server, staţii de emisie-recepţie şi alte agregate nedefinite.



Printre picioare ţi se încurcă o mâţă neagră. Inginerul de 30 de ani e atent la nişte imagini neclare. Paul Dorneanu e "ufolog". Un vânător de OZN-uri. Crede că ni se va simula un atac al extratereştrilor.

A văzut primul OZN în 1994

A terminat "informatica managerială", dar bani face dintr-o firmă care produce generatoare de frecvenţă. "Sunt şi radio-amator!", te lămureşte ozenistul. Are hobby-uri scumpe: studiul OZN-urilor, paranormalul şi conspiraţionismul.

Pentru el, cele trei fenomene sunt legate indisolubil: "De mic mi se trage. Tata m-a influenţat, indirect. Avea în bibliotecă cărţi despre OZN-uri. Probabil că le-am citit... M-a interesat. Dorinţa de a investiga fenomenul mi-a venit abia în ’98. Văzusem primul OZN încă din ’94!".

"Când demontezi cazurile, se pierde interesul!"

"Paranormalul face parte din sfera OZN şi nu! Înseamnă în afara sferei normalului. OZN-ul e la fel!", conexează inginerul cele două materii de studiu. Când filmează câte unul o bazaconie e primul invitat în platourile de ştiri: "Probabil că lucrul pe care am încercat să-l evidenţiez... Să schimb imaginea fenomenului OZN! E luat în derâdere...".

Există şi impostori: "Unii bat câmpii, inventează! E un fenomen ce se petrece şi trebuie tratat serios! Întrebarea e dacă vin extratereştrii şi când? Când începi să demontezi cazurile, lumea îşi pierde interesul!".