Iulian Ionascu a distribuit fotografia postată de Pascal Bretagne.

16 ore












Pascal BretagneînFondation Keshe Francophone4 ianuarie la 10:31
un magrav et l'énergie subtile ressenti du magrav ŕ généré un vortex impressionnant . sur le site plasma laurentides ,il y a une différence entre la vidéo de mr keshe et le shéma informatique .c'est mr keshe qui indique qu'il faut peut-ętre changer de position . pour ma part la position sur le cours de mr keshe est beaucoup plus puissante en ressenti , et le sens des flux vont du co2 au ch3 et cu pour revenir au co2 , voilŕ mon observation , j'en suis trčs surpris de la puissance engendrée par le changement de position des réservoirs de plasma liquide avec un peu de gans (dans mon montage )
et vos avis ?

Curge mult mai puternic pe v2 renan. În pregătirea o duzină de magrav v2, accidental, am inversat poziţia ch3 şi cuo pe o magrav şi a simţit magrav energie subtilă a generat o gaură de vierme impresionant. Pe site-ul plasmă laurentian, există o diferenţă între un video de Domnul keshe şi computerul model. E Domnul keshe care indică faptul că ar trebui să ne poate schimba poziţia. Din partea mea poziţia de la cursul de Domnul keshe este mult mai puternic în simțit, şi sentimentul de fluxuri vor co2 în ch3 şi cu să te întorci la co2, aici e observaţia mea, sunt foarte surprins de puterea generată de Schimbarea de poziţie rezervoare de lichid plasmă, cu un pic de gans (în montaj)
Şi părerea ta?


· Evaluează traducerea













Îmi place