Andrei Bogdan a distribuit fotografia postată de Ludovic Szumski.

27 minute







https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1800279509988921&set=gm.18132693155 82233&type=3&theater






Ludovic SzumskiînFondation Keshe FrancophoneIeri la 10:18
e ou animal) par l'émotion (par notre matière de transition).
Cela se répercute sur notre physicalité et affecte forcément notre comportement.
Peut être pouvons nous restreindre l'absorption de cette souffrance en plaçant des contenants à zno avec les acides aminés correspondant à proximité de nos dépôts de nourriture.
J'ai commencé à remplir des balles de ping pong avec un peu de Gans de zno j'ai essayé d'y adjoindre des acides aminés. Ces systèmes iront au congélateur.
Pour le frigo même composition mais avec des petites bouteilles en verre.
Pour les légumes et les fruits rangés dans des corbeilles ou des bacs j'ai pensé à des balles de golf en raison de leur solidité.
Je vais essayer de voir l'impact de cela sur moi dans les mois à venir.
Je vais aussi noter si cela permet une meilleure conservation des aliments. Le zno est assez gravitationnel, il est proche du cuo. Cela va peut être réduire la décomposition des aliments en créant un environnement où les moisissures ne pourront pas survivre.
Si ces systèmes sont efficaces, ils pourront être utilement diffusés partout leur coût est dérisoire.

Intrebari în bucătărie:
Domnul keshe ne-a explicat că atunci când vom absorbi mâncare, vom lua o parte din suferinta de creatura (plantă sau animal) de emoţie (prin condiţiile noastre de tranziție).
Asta e o reflecţie asupra fizicalitatea şi inevitabil afectează comportamentul nostru.
Poate putem să limiteze absorbţia această suferinţă prin plasarea containere la intrebari cu aminoacizi, care corespunde în apropiere de depozitele noastre de mâncare.
Am început să umple baloturi de ping pong cu un pic de gans de intrebari am încercat a adăugat aminoacizi. Aceste sisteme vor merge în congelator.
Pentru frigider aceeaşi compoziţie dar cu sticle mici.
Pentru legume şi fructe ambalate în coşuri sau pubele m-am gândit la minge de golf, din cauza puterea lor.
Voi încerca să văd impactul acestei pe mine în următoarele luni.
Voi menţiona, de asemenea, dacă se permite o mai bună conservare de mâncare. La intrebari este destul de gravitaţionale, este aproape de cuo. Asta s-ar putea reduce descompunerea alimentelor, creând un mediu unde mucegaiul nu va supravieţui.
Dacă aceste sisteme sunt eficiente, ele pot fi util difuzat peste tot costul lor este ridicol.